-->

2016. július 3., vasárnap

Információ!




Sziasztok!

Régen sokan szerettétek az Egy test, két lélek című blogomat, hiszen eddigi látogatóim száma 3000 fölé emelkedett, amiért nagyon hálás vagyok!
Túl vagyok az érettségin, végre van időm és energiám, ezért szeretném folytatni ezt a szívemnek kedves blogot. 
Viszont... Újra olvasva, rengeteg hibát fedeztem fel. 
Sok helyesírási hibát ejtettem, volt ahol összecsaptam, és van benne rengeteg olyan dolog ami számomra már hülyeség. 
Az írás módszerem sem tetszik, látszik, hogy nem most kezdtem bele a blogba és siettem.
Így hát úgy döntöttem elkezdem előröl. Át írom az egészet, és újult erővel, új oldallal kezdek neki, emellett Vanessa Hudgenst leváltottam, és a főszereplőt, Gwendolynt immár Crystal Reed formálja meg! Zac Efron helyett Damien Tyler Posey lett, Zac pedig végül Greg szerepét kapta!
A fejlécet köszönöm az én drága barátnőmnek! Az ő blogja számomra a legkedvesebb! (Cruel Intentions)

Ha adtok a blogomnak egy új lehetőséget, és feliratkoztok, azt nagyon szépen megköszönöm! 
Az új Prológust valószínűleg a jövőhét folyamán fogom felrakni IDE, tehát a régi oldal bezárt.

Készítettem egy kis betekintő videót, hogy megismerjétek picit az új szereplőket.



KÖSZÖNÖM!!!! 

#Diana.



1 megjegyzés:

  1. Már alig várom az újrakezdést!
    Kíváncsian várom a prológust. *-*

    Puszi,
    Faithe

    VálaszTörlés